Wednesday, December 19, 2012

PMR

Assalamualaikum.

Hari ni result PMR keluar. Fareez dapat macam2 huruf. Tu lah, org suruh blaja xmo.. Tapi xpe.. SPM ada lagi. Jangan risau. Dia cakap dia nk masuk kelas akaun. "akaun lagi! dah la faiz pun nak amek kos akaun nanti.. asal semua nak tiru aku ni??" Niway, do anything that u think u can. do not force urself. Tadi sepupu aku yang sama2 ngan adik aku ni ad dtg, tnye result dyorg, 2x5 je ngn adik aku.. Budak2 ni tau main je lah.. tambah2 laki, lagi kuat mood main dy... Bila lah nak belajar serius sket... *mood membebel
Adik firdaus pun ada jugak yg amek result hari ni.. result dy pun macam adik aku jugak.. *for the first time aku chat ngan dy.. tp dy dah tau macam2 pasal ak.. >.<

p/s: kite sebagai org yg da matang sket ni kena lah bagi semangat kat dyorg.. jgn nak down kan lagi budak tu. tp, aku still gelakkan adik aku. HAHA :D

No Tutti Frutti for u lah bro :p

No comments: