Saturday, December 15, 2012

no tittle

Assalamualaikum, Haii..

Hari ni kawan sekolah rendah aku kawen. Hanis nama dia. Hmm, untung lah dah kawin :) semoga bahagia hingga akhir hayat. Tengah makan tadi terfikir, dah tua rupenye aku ni.. kawan sebaya aku dah blh pgg tgjwb seorg isteri. cepat nye masa berlalu. teringat2 lagi time sekolah dulu.. dia, aku, kawan2... Hmm, dia nampak lain tadi. cantik. seri pengantin kate ain :) again, untung lah dah kawennn *jeles!

*lupe nak ambek gambar dengan Pengantin, RUGI!!

tadi aku hampir ter-langgar bas. -_-" aku naik motor, jalan licin, aku bawak laju.. bila break tu, tau2 je lah jadi macammana... nasib baik dapat imbang and x jatuh, lau tak, x tau lah ape jadi kat aku ni..

semalam, time aku teman ain beli hadiah, aku terlanggar kotak pembalut buku.. 2 kotak jatuh and kotak dy terkoyak.. seriously, MALU GILE.. nak je aku lari terus.. tapi ape pulak org cakap.. thanks to ain sebab tolong ak... Fazleen, lain kali hati2.. *lap peluh...



No comments: