Tuesday, December 11, 2012

me now!

assalamualaikum.

more or less 2 weeks aku cuti.. basicly ape yang aku buat bangun tido ,smyg, tgk tv, makan, makan, makan, tidur. ==" happy gile bila kite dah x terikat dengan tanggungjawab sebagai pelajar. Heaven! xpayah belajar woii.. :D tapi lepas 3 bulan ni kena belajar balik :( tapi xpe.. panjang lagi masa ... cuti baru bermula yoowww :p

seminggu ni aku dah jadi cikgu matematik yang x bertauliah kepada sepupu aku and adik aku. kesian dyorang dapat cikgu cam aku ni.. tapi xpe.. mereka beruntung sebab dapat cg yang comel cam  aku ni :P lalala..

and i realised, nak mengajar ni bukan nye satu benda yang senang. nak nak kalau org yang kite ajar tu x paham ap yang kite ajar. tmbhan plak, i'm not good in communication. agak stress. and ada sampai satu tahap tu aku gaduh ngan firdaus sebab aku stress mengajar. kesian dia.. wuhuuu...

i will try my best to be the best teacher ever!! insyaAllah :) ak doakan mereka berjaya. amin.. :)


p/s: x sabar nak dapat lesen kereta :)

No comments: