Sunday, December 2, 2012

Ada macam Tiada

friend " pernah x rasa kita ad tp macam kita xde? "  aku " ape ke pelik beno soalan tu --" "

bila di fikir2 kan soalan kawan aku tu.. aku pun macam pernah alami benda camni. wujud tapi macam tak wujud. and at one time aku rasa macam down sgt. yes, rasa x dihargai. tu yang kawan aku maksudkan. sori friend, aku x paham maksud mu time tu.

So, for me.. simple je.. kite x paham semua org dan semua org x faham kite. kite x rasa apa yang org lain rasa dan org lain x rasa ap yg kite rasa. before kite judge seseorang, kite judge diri kita dulu. klau kite rasa kite dilayan teruk oleh seseorang, try pikir balik cara kite layan dy camne. what u give, u'll get back.

So friend, Nobody Perfect. Dy mungkin x sengaja. Be positive k.

p/s : mu post pasal aku kat blog mu kan, so.. aku reply ni.. HAHA.

No comments: