Tuesday, August 30, 2011

hari raya :)

salam lebaran :)

kawan-kawan semua .. aku nak mintak ampun dan maaf kalau-kalau selama kita kenal ni, aku ada terejek, tertipu, tercuri, termakan, tertendang, tersekeh kan hati kamu semua...halalkan makan minum aku...erm, ,moga raya kita diberkati Allah :) 

so, raya aku pada tahun ni macam tahun-tahun lepas..tak ade banyak sangat perubahan...mungkin yang berubah nya bilangan ahli keluarga je lah..aku dah makin banyak sepupu dan anak sepupu..agaknya, bila lah aku nak dapat anak buah ye?? haha :D

tahun ni tema raya keluarga aku "bebas yang x berapa nak bebas" mula-mula decide nak tema bebas..kemudian macam pink ungu..dan tiba ada warna biru...aku ni macam aik!!! tapi tu oke lagi...masuk abah aku, dah warna nak-nak hijau dah..mamang out lah...hahahaha.




nak kata bebas pom x, nak kata ad tema pom x...
-.-"

No comments: