Saturday, August 27, 2011

hampeh..




assalamualaikum semua ..
"...kamu ni balik tak sampai 24 jam lagi dah bikin kalut 1 rumah tau..."

huhhhh -.-" mana tak nye ... hari ni family aku buat gotong royong bersihkan rumah dari pagi sampai tengah hari ... dah siap semua-semua tu..ma aku penatlah,so..rancang-rancang nak beli je lauk kat luar...just tanak nasi je...ma pom panggil lah aku suruh aku tanak nasi sebab dia nak kaur beli lauk ngan bag long aku.. aku cam biasa lah...pergi dapur ambik beras masuk dalam periuk...basuh-basuh..then letak kat tempat dia tu...then sambung on9...

pukul 7.25 kami p0m siap2 nak makan lah...tuptup..ma aku buka tudung periuk tu then nampak beras bersama air lagi....

ma.. "...kakno ni pandai tanak nasi tak ni?..selalu oke jew,nie knp hr nie plik ni..?"
aku wat muka blurr ...
*aku lupe tkn cook kot*huhu
kalut kejap 1 rumah xtau nak mkn nasi cmne..
last2,kitorang makan kuih jew...lps solat maghrib baru makan nasi :)


lepas kejadian ni..aku dah xnak tanak nasi lagi untuk berbuka puasa ni...serik!!!

No comments: