Tuesday, November 15, 2011

kata hati



the answer is


assalamualaikum  :)

semenjak duamenjak ni...aku semakin rasa yang kite semakin berjauhan...cehhhh, ayat!!!
well,make it simple...
aku ase aku da makin jauh ngan ko..asal ea..aku ada buat salah ea..or ko memang x suka kawan ngan aku??
hmm...xpelah lau x suka..aku x kisah pom... *actually aku kisah

**********
akak : nasihat akak, hargai orang yang ada di depan mata, yang selalu ada untuk kite..

**********

hurmm, aku tahu sekarang aku buta.. apa yang aku nampak hanya dia,dia dan dia
aku dah tak nampak orang lain or kalau nampak pun aku buat-buat tak nampak...
ape dah jadi ngan aku ni..*kadang2 aku nyampah ngan perasaan aku ni
__________


one of my friends cakap...buat apa i nak ingat kat dia yang selalu buat i sedih sedangkan ada orang yg sntiasa nak i happy...

aku akan ikot kata hati aku..berserah~


p/s : hanya orang yang kenal rapat ngan aku jew akan paham  :P ...

No comments: