Tuesday, November 8, 2011

awesome

salam lembu semua :p dah puas dah makan daging?? huhu...x elok makan banyak2 aw :D
oke,tak nak merapu lebih2..sebab aku nak story pasal raya aku yang AWESOME ni :)

FIRST DAY 

aku tertidow sebab kepenatan melayan tetamu yang datang.. =.=" tolong ape je pun...huhu... sedar2 tu ada 7 miss call and 4 msg ...3 miss call and 1 msg darinya from miss pujah... aku x expect langsung yang dy akan datang umah aku..WOW lah kan..even dy dah ad lesen, tp...-.-" errrrr.....no komen.... hahaha....
MA'EL adk si pujah yang baru lepas PMR drive pajero dari bachok ke pc...WOW kan...bg ak lah...bg korang ak x tau lah...huhu...*dy still panggil aku budu..wt* hahaha.....
selang bape minit pujah sampai, tirah yg hot pun smpai lah umah ak...hmm,that time tak tau nak ckp ap..mmg happy gila...ak nak tambah happy ak, ak call lah sunshine aku ni..tapi dy x angkat phone...huhu...





lepas borak2 kat dalam rumah, kami keluar untuk sesi photoshot...haha...gambar2 dengan miss pujah ...so, next time aku letak gambar k..=)

SECOND DAY
bangun bukan main awal aku pagi ni coz excited nak balik kampung tapi last2 x jadi.. :'( sedih yang amat....#xcually x awal pun bgn nye...huhu =..=

malas nak panjang kan cite..make it short..ak beraya dengan bestie ak..yuni,anis tiqah and anis lapih...ilikeit!! :)

after all...i think my raya is awesome because of you all fwen..hihi :)

No comments: