Saturday, November 19, 2011

di tagged lagi~~

ingat lagi tak mainan no 11 tu -__- sekali lagi aku di tag.. kali ni oleh CIK SURI POTPET ni :D she is my roomate at mrsmpc dulu :) miss you darl <3


so kali ni aku akan jawab soalan je lah...da malas da nak pk soalan untuk org lain plak...oke kan :)


1. Impian? I mean selain dari nak berjaya dalam pelajaran.

:::: suri, impian aku macam biasa lah...aku nak mr right aku segera ::::

2. Anak ke berapa ni yek? 

:::: xde soalan lain ea...aku anak ke 3 dari 6 bradik ::::

3. Suka tak baca blog aku? Kah kah. Ke tak baca? Sedih.

:::: lagi suka dengar suri potpet2 dari baca potpet2 ... but both nice :) ::::

4. Bila start blogging?

:::: da lama da.... -..-" ::::

5. Kenapa blogging?

:::: sebab suka :) ::::

6. Ada Facebook? *Soalan terlampau cerdik.  Aku dah kehabisan idea.

:::: ada... do add me k ...hahahahahaha ::::

7. How you are connected to me? * Ayat omputihs la satu. Nampak educated sikit.

:::: memory in pc on my mind now <3 ::::

8. Ha!! Movie terbaik yang anda pernah tengok. Kira yang paling epic dan vivid dalam fikiran. Ada? Cu cite.

:::: ntah...malas nak pk la ... :p ::::

9. Lagu terbaik anda pernah dengar dan kenapa?

:::: now, cinta mukabuku ...its remind me on something ...lol... lagi, lagu2 westlife..terbaek laaaa =) ::::

10. The coolest activity yang anda pernah cuba.

:::: i'm cool.. so , semua aktiviti aku buat akan jadi cool :p lau coolest tu...hmmm, ntah :p ::::

11. Apa pendapat anda mengenai sesuatu yang dipanggil HIDUP. You can say about your life, or maybe others. 

:::: kenapa dia x sedar aku hidup??? :'( crying!!!! sob3 ::::


CIK SURI...aku da jawab soalan2 ni ...and ade tu aku xjawab pom...xpekan...hihihi :)

p/s : kenangan terindah ngn suri...ketika stay up :) "5 minit 5 minit"  & "katil nomi berhantu ar" and one more thing...her word "gugur bulu idong aku" hahahhaa........

No comments: