Monday, October 3, 2011

setelah sekian lama aku tak tulis entry blog..kini aku kembali...
ceh~~ ayat terpower lah pulak...

first of all, assalamualaikum blogger2 sekalian :)

entry2 sebelum ni aku duk mengarut dengan future husband lah, pelamin pilihan lah..blablabla yang gedixz2 gitu kan.. so kali ni aku nak tukar mood plak..aku nak cakap pasal final exam aku...ilmiah gitu :D

BEL260--first paper aku...yang ni biasa2 je sebab tak payah nak baca and hafal pape pom...
the next day memang teruk coz dua paper satu hari...ECO211 ngan CTU151... memang mencabar mental dan fizikal lah... aku pun tak tahu nak score apa untuk paper ni...yang eco tu memang sah2 lah aku xkan score A...
2 hari cuti...QMT plak muncul... carry mark for this subject memang low...so aku tawakal je dengan apa2 result nanti...next day tu MGT yang memrlukan aku hafal every single things...xde langsung kira2... not my type lah!!!
selang sehari kemudian exm MAF-cost accounting...MAJOR subject aku untuk sem ni...mencabar...!! dah brape paper ak jawab sebelum ni aku tak pernah berdebar...tiba je masa paper maf...berdebar berpeluh aku... kalau aku dapat A paper ni memang AWESOME lah aku -.-''
dan sekarang aku tengah menunggu masa untuk last paper aku...FAR150-subject major gak...FINANCIAL ACCOUNTING... harap2 aku tak buang masa dengan benda tak berfaedah lah...harap2 aku rajin lah study :)

**dalam aku sengal2 duk belajar untuk final ni...aku tak boleh lari gak dengan menggatal aku ni...
 otak aku kata suruh lupa kan jew taht boy ni..tapi hati aku kata jangan! so...apa aku nak buat sekarang ni??
nak ikut otak ke hati??
sekarang ni aku dah macam ragu2 ngan dia...kalau dulu aku rasa dia suka aku..tapi sekarang ni ntah la..rasa macam dia main2...rasa macam aku je suka dy..dy tak kisah pun pasal aku..huhu..sedey betul..nasib baik la ada ko an blog..bley aku luah kat sini..**
THATBOY--p/s : i'm not a serious type of person but i'm seriously in love with you...take note of that!

**pasal abang aku plak...abang aku ni mesti selalu stalk fb aku an..asal aku buat ayat jiwang2 sket mulalah nak marah ak..*act bukan marah..more to nak menyebok jugak la...
dia x kasi aku kapel...:( hahaha ...sengal punye adk. aku rasa aku tahu kenapa dy tak kasi aku kapel..tapi aku bukan budak kecik lagi..aku tahu jaga diri aku :) so dun wori ye bro... **
THATBOY .. p/s : abg org ckp, kalau nak kapel ngn org..kena p jumpa dy dulu...berani kew?? kikiki :D

No comments: