Wednesday, May 29, 2013

Part 4 Degree in Accountancy Shah Alam

assalamualaikum. Alhamdulillah masih berkesempatan untuk update blog ni. dah berbulan-bulan dah x update. maklumlah kan, buzy mengalahkan menteri lah katekan -_-" *serious menyampah

banyak sangat benda aku nak share kat sini. yelah, even blog ni xde org baca pun, but at least aku akan ingat something bila aku baca nanti2. the priceless memory.

1) KRESMA

kresma? apa tu?? kresma ni satu kelab rekriasi dekat uitm. boleh tahan femes jugak lah kelab ni. ak salah sorg member baru kresma ni. kelab ni ter amat lah best. member2 pun sporting gila, semua kepala masuk air je semua.

awal bulan April lepas, ak, dila, anis ad lah join introcamp yg di anjurkan oleh krema ni lah. kem tu dekat negeri sembilan. kem ni best sgt. first time aku buat aktiviti2 lasak. banyak la jugak aktiviti2 dy mcm tree climbing, caving, water tubing, orienteering, flying fox, night walk, and macam2 lah. sumpah best sangat. banyak pengalaman baru yg ak dapat. kawan2 pun jenis yg gila2 jugak. fun lah. teringat2 lagi satu aktiviti yg ala2 fear factor tu.. kami kena pgg katak. omaigod! sumpah game ni game gila. teresak2 aku, last2 group ak gagal dalam aktiviti tu. sorry again guys. kresma = friendship = family

layan gambar jom!!














2) GELOMBANG MERAH





3) BOWLING

ni pulak pasal main bowling bersama classmate and the others 3 classes with our mdm MGT. lepas main3 kami berkhelah dekat padang nama apa pun aku xtahu. :)










4) GRADUATION

15 mei baru ni aku konvo.so sekarang aku officially diploma holder.


















p/s
* banyak lagi assignment yang nak kene satle. tapi malas nak buat. penat yang amat! =..=

2 comments:

Dylla Abas said...

rindunya kenangan belajar di uitm..walaupun bkn utim shah alam tu..apapun sempat la merasa convo di Dewan Sri Budiman tu :)

chomot yang chomel said...

hehe..tp skrg ni konvo bukan dekat situ da, dy buat dewan baru da skrg.. :)