Monday, April 9, 2012

TT_TT

assalamualaikum ^_+

hari ni 9 April... first of all aku nak wish birthday kat NOMI IZATI MAT NAWI...kawan se cube/bilik/homeroom/kelas/sekolah aku dulu....happy birthday... hadiah..mintak ngan my dear bitter k...

hari ni first day intersesi...aku amek subjek TAX320 and FAR250 untuk sebulan ni...mintak2 semua ok..pray for me k :)

7 April baru ni, aku join wajadiri silat cekak ustaz hanafi kat negeri sembilan.. x menang pun...tapi best sebab dapat pergi sana..pengalaman :) next year tuan rumah kelantan...hmmm, mcm nk join lagi je... :))

lately aku ngn firdaus dah  bape ok..ada je yang xkena...hmm, aku buat dia sakit hati ea?? sekarang pun msg dia, dia x reply..sabar je lah...sape suruh buat salah kan...padan muka >.<

kadang2 aku rasa baik aku pendam je apa yang aku rasa, baik yah luah..lau x, mesti menyakitkan hati org... biar aku je sakit...better like that kan...bila dah sakit kan hati org ni, aku dah xtau nak buat cne..nk pujuk xpandai..hmm...sorry pendek..

xmo dah kacau awk!! soorrryyy

No comments: