Wednesday, April 4, 2012

kelebaman kebadanan keakuan

assalamualaikum ^__^

hari ni dah 4 april... lagi 3 hari lagi sebelum wajadiri...huhu..penat xyah nak cite lah...penat sangat2.. plus badan aku dah makin membesar ni..stamina dah lama pancit coz dah lama gila x jog, main netball or olahraga... erm... time belatih selalu je termengah2 x cukup nafas..nak oxygennnnnn... =B

yang group punye category aku x risau sgt sebab ak jadi hero untuk papan je...lagi dua kak dia... yg aku penat sgt ni dalam category sepasang kaki ni...huh ==" penattt...sakit :'( maaaa...s a k i t badan ni.... dah bertambah byk dah lebam2 kat bdan aku ni...bengkak xyah nak kire la...memang bayak...

tudung pink tu akak aku...org lain x boleh amek!!
dah asyik pagi ptg malam ngn silat ni...aku dah lama dah x lepak ngn abg ngn akak aku ni... rindu pun ad gak..selalu nye aku ad je masa nak kuar makan ngn dyorg...skrg da dkt seminggu da xkuar mkn sesama...
akak pun dah rindu adk kan...:P ihik2 .... sabo ye...lagi brape hari je lagi... ^__+


No comments: