Sunday, July 17, 2011

kenangan NETBALL di uitm melaka

" perhatian kepada sesiapa yang berminat untuk blablabla ,bola jaring,futsal,bola tampar lelaki dan pompuan...sila blablabla.... "

first2 aku cam 
"alah,malas lah"

then kak aliah ajak aku p selection pagi esk tu...

aku ni mcm 
"oke gak..ad kawan"

then pagi esk tu, punye lah semangat aku bangun pagi sbb nak p main netball...
gpom kitorg mmg dah plan nk p main sj2 je

main punye main smpai kak aliah jatuh
:'( jgn ngs2 ye..hahaha

yg wat ak terkejut ****k nye
ak terpilih utk wakil puncak p lawan friendly kat uitm melaka....
ak masa tu mcm 
"eemm,bia btl..ramai g org lagi hebat..ak main cam haram td"

lps tu bncg2 nk training bila2...

pada hari perlawanan tu...
aku bgn awal..sbb katanye bas gerak kol 8.30
tp sbnrnye x pom..hampeh tol..

dlm perjalanan tu,aku duk skali ngn shida..
*it should be kak shida but i just call her shida...

sblm smpai ke uitm melaka tu...
kami singgah di melaka parade utk jln2 n mkn2
:( xsmpt shoping

sampai sana..kami main lah ..
tup2 menang...
rasanye mcm sume team puncak mng
team puncak mmg terbaik lah :)

ni gmbr2 sms sesi bergmbr :)
 team netball
 netball,voleyball
 puncak vs melaka



No comments: