Friday, June 3, 2011

kungfu panda

salam :) korang dah tengok belum cite ni ?? mesti dah kan....BEST kan...kan kan kan...CHOMEL kan kan kan....eeiii,geam gile ase bila tengok dy...chomel sangat....

tengah hari semalam pergi sunway dengan ||jack,kak fidia,ameer,ijat|| kesian shahril xdapat ikut sebab x muat kete...huhu... kat sana macam biasa la...jalan2~tgk movie~mkn~x shoping pom smlm~sketing pom x :( huhu...rindu nak skating la....

pergi sunway dgn perasaan EXCITED nak tgk panda....dan balik dengan perasaan EXCITED sbb dpt tgk panda....acecee...hehe,actually...semalam mungkin last time dapat kuar ngn dyorg 

teringat-ingat lagi kak fidia ngn jack gaduh2...haha :D LAWAK !! chomel gila dyorg.... ameer plak dengan HEP nye....hihi... :D ijat plak....ermm, dgn sengetnyeee :D

ijat!!!! i'll miss u lah.....xkan lupe kenangan semalam...ko pom sama....WAJIB tau...lau lupe siap la ko...
aku rasa
"entry ni cam ape ntah...x teratur gila...tapi xpe lah....ngee :) "

sebenarnya banyak lagi benda yang aku nak tulis...tapi biar lah memory tu ada kat dalam ingatan ak ngn dy je...tu pom lau dy nk ingat lah kan....xperlu lah nk share ngan semua...

entry aku x sebagus entry ko....so,aku nak ko plak yang buat entry pasal ni....

2 comments:

eiyzniey said...

wep..chomel la dat pandaa..cam mu!!haha

fazleen rongak said...

hehe...tQ la puji ak....tapi ak tau mi chomel lagi...hahahhaa