Wednesday, May 25, 2011

A Z A M

assalamualaikum... setelah aku kecewa dengan result yang x seberapa tu....bukan x bersyukur...aku bersyukur..tapi aku rasa kalau aku usaha belajar betul2,x main2...mesti aku akan dapat result yang lagi baik... :) oke2...tutup cite sem lepas....sekarang aku berazam

NAK BELAJAR SAMPAI MUNTAH
NAK BELAJAR SAMPAI LEBAM
NAK BELAJAR SAMPAI CIRIT
NAK BELAJAR SAMPAI KEMBONG

whuuuaaa!!! azam aku macam over jew...hahahha...aku kena berubah....kawan2 yang skema,berkawanlah dengan aku!!! ngee~~ :D

NAK JADI SKEMA
XNAK TIDUR MASA KULIAH DAH
NAK BELAJAR DARI AWAL
XNAK LEPAK2 DAH
NAK BELAJAR AKAUN BETUL2
XNAK on9 fesbukk sangat

hihi....harap2 menjadi... :D kawan2 tolong ingatkan azam aku ni yew....ngee~~ lau nampak aku lepak sgt2,ketuk kepala aku then suruh aku belajar... :)
kepada HOUSEMATE2 AKU :

*anis*dila*wani*kak aliah*kak dayana*mai*

sila tengok2kan budak rongak ini yew :)

org kata letak lah impian setinggi angkasa
lau x mampu nak capai pom,
kita still boleh bermain2 di awan2...
awan2 pom still tinggi...
so,aku nak target 4.5 sem depan!!!
lau xleh pom...
aku still blh dapat 4.0...
nggeee~~~ :)
sengal anda!!!

chaiyokkk!!! :)

4 comments:

nomi said...

haha..bkpo xtrget 5.0 trus..at least dpt 4.5..hahahaha..bijak dop?

chomot yang chomel said...

haha.....ak simpan ko mu la 5.0 tu....ak nk trgt 4.5 jah....

eiyzniey said...

dun give up beb!!!!

chomot yang chomel said...

beres babe....x give up nye....hehehehe