Sunday, January 19, 2014

PART 5 DONE!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah hibis jugak part 5 aku and now tengah tunggu result lah. plus tambah lemak dekat rumah :) sem lepas awal2 tu rilek2 je, tapi 2 3 minggu nak habis tu, memang TERBAIK gile lah. quiz, test, present tiap2 hari and ada satu hari tu sampai ada 2 present, 1 test, 1 quiz. -.-"  Final aku plak, hmmm hmm hmmmmmmmm... demam time paper MAF. tolong doakan aku lulus k. buat latihan gitu2 je and theory mmg jeling2 je la. takut jugak lah nk tunggu result ni.. aishh

jom usha kenangan sepanjang part 5 aku.

Ni part jenjalan.

sukan komuniti dengan anak2 yatim
                             
                              
KI kot :p

done with tax presentation

date with dila at mcd




roomate 







BTW, aku nak keje tapiiiiiiiii... x tau nak keje apa. ma ckp sebulan lebih je cuti, nak keje apa jeee... and i was like, errr okey makan tido tgk tv je lah :p

No comments: