Monday, May 28, 2012

kawin

assalamualaikum :)

entry kali ni pasal majlis sepupu aku
kak ida and her husband abg mi

awal2 pagi dah kena bangun sebab nak bertolak p umah dia..
ma aku nak pergi malam tu lagi tapi abah xmo.

sampai2 je terus tolong apa yang patut. tapi keje aku macam biasalah, just tengok apa yang patut je kat dapur tu... nak tolong xmampu lah kan.. aku just tolong buat bunga telur ngan goodies bag je..keje2 senang je.. hi hi hi

aku ditinggalkan bersama budak2... =) 
ihik2, suka :)

alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..dgn sekali lafaz je, kak ida sah jadi isteri abg mi.

kebetulan pulak abg mi ni abg kepada kawan aku, elmy..so buat reunion lah kejap aku ngan dia hari tu..hihi



ni lah pengantinnye...
gambo pengantin dgn ak x byk sebab ad dlm kemera lain byk







budak ain yg chubby >.<


p/s : abaikan muka berminyak...and as ussual, aku lah yang terover-excited bila nampak pelamin..tambah2 bila warna yang aku suka... =)

No comments: