Monday, March 5, 2012

updated

Assalamualaikum semua J  apa khabar…? Da lama da rasa tak bermanja dengan blog tersayang ni… coz lately busy sket…sekarang ni free sebab da study week… well, kalau da nama nye student u, memang faham sgt la knp study week ni sangat awesome rasanya…

Alhamdulillah dah tamat da sesi pembelajaran aku untuk semester 3 ni…tinggal nak final je skrg… sem 3 ni sangat2 lah penat compared to sem 1 & 2… but I know, sem 4 will be more chalanging … xsabar nak habis diploma… macam x percaya je, taun depan aku da degree… mcm semalam baru MDS.  Terbayang2 lagi seksa nye MDS tu.. but now aku rasa rindu saat2 berkenalan ngn kawan2 masa mds tu… miss that moment…

Dah sebulan lebih da aku x balik rumah aku… habis final nanti pun aku x boleh balik sebab ada latihan silat… habis je wajadiri, aku ad intersesi lah pulak sebulan lebih…then baru lah aku dapat balik kelantan… ~sabar fazleen…ni semua dugaan… fon ad, skype ad kn ~

Semalam aku pergi giant… borong kasut… 1 untuk aku and 1 untuk adk aku… asik aku ni memang gilakan kasut… miss you nurul rongak!! Dua hari lepas aku pergi berkayak~ best sangat2 even at first tu aku rasa takut gila2… takut terbalik la hape la..macam2 perasaan ad..but once dah ad dalam kayak tu…like~waaa…not bad~ ak da cuba satu lagi benda baru… YES..!! *tepuk untuk diri sendiri

jadual exam sem 3


And now, aku kena fokus untuk final…wish me all the best guys… 

No comments: