Monday, February 6, 2012

budak comel

4 feb 2012

ain : kakno, zip ain terbukak pulop ni...*smbl tarik2 tangan ak yg menyebok kan diri goreng fish ball

aku : ain kena diet doh ni...bagi perot kempis sikit....xleh dah mkn byk2... *smbl zip balik seluar budak comel ni

5 minit kemudian

ain : kakno, terbukak plop ni....

aku : meh sini kakno zipkan... *budak2 -.-"

dekat berpuluh kali aku tolong zipkan seluar budak ni :p tapi xpe...comel punye pasal...ak x kesah :)

6 feb 2012

fareez : kakno, ni su nak kecek...

aku : hello su....

su : kakno pesan gapo ko ain hari tu?

aku : pesan gapo? x ingat doh eah kito...

su : klmarin, su wat nasi..panggil budop2 ni makan...ain makan 2 mulut pastu xsey doh...su tnye lah bakpo..dia oyak kakno pesan suruh ain diet...xleh nak mkn byk2 dah....hihihi...pahtu dy mkn 2 mulut tu je lah pagi marin

aku : HAHAHHAHAHHAHA....sunggoh eah ain nak diet...HAHHAHA....lawok la ...kakno oyak gitu masa dia duk kalut suruh kakno zip seluar dia tu :p

su : ho la...su suruh mkn..pastu dy kata xleh..nanti kakno tgk ain gemok lagi...pahtu su tanye kakno x suruh ko ain bo minum susu...pah ain oyak kakno x oyak...ain blh minum susu lagi lah...su pun oyak la...minum susu pom gemok gop...hahahha

aku : lucu la ain ni....

su : tp gak...malam tu mkn nasi sepinggan,.. x ingat doh dia nak diet tu...hahahhaa

LOL... ape lah budak kecik ni...ak pesan camtu pom nk ikot...pandai ea...kecik2 da nak diet...pape lah budak comel... :))

 muka tahan berak 
 ain-aku-alia
exercise untuk kempis perot di hari raya

p/s : aku sayang budak comel ni!!! dia manja dengan aku... :)

No comments: